مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 08:302023-01-29اقتصادي

جذب اعتبار 40 میلیاردی برای ساماندهی چشمه آبگرم ایوب در خراسان شمالی


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی از جذب 40 میلیارد ریال اعتبار برای ساماندهی چشمه آب گرم ایوب نبی در شهرستان بجنورد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز علی مستوفیان، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی در گفت وگو با رسانه ها اظهارکرد: با پیگیری های صورت گرفته 40 میلیارد ریال اعتبار از مصوبات سفر رییس جمهوری به خراسان شمالی برای ساماندهی چشمه آبگرم ایوب پیغمبر اختصاص داده شد.

وی گفت: با جذب این اعتبار در مرحله اول تأمین آب شرب بهداشتی برای مسافران و زائران ورودی به استان و تکمیل تأسیسات موردنیاز خدمات گردشگران از جمله ساماندهی محوطه، احداث سکو و آلاچیق و سرویس بهداشتی و بهسازی استخرها در دستور این کار قرار گرفت.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی افزود: با پیش بینی طرح های توسعه ای و ایجاد زیرساخت های لازم و متقابلاً جذب زائران و گردشگران، اقتصاد جوامع محلی در منطقه ایوب پیغمبر توسعه خواهد یافت.

وی خاطرنشان کرد: با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان و هیئت امنای امامزاده ایوب پیغمبر، علاوه بر ایجاد زیرساخت های لازم برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران و زائران در مرحله بعد با سرمایه گذاری و اشتغال پایدار در منطقه بخشی از اشتغال روستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب اعتبار 40 میلیاردی برای ساماندهی چشمه آبگرم ایوب در خراسان شمالی

جذب اعتبار 40 میلیاردی برای ساماندهی چشمه آبگرم ایوب در خراسان شمالی