مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 23:552023-01-28سياسي

حرکت از نو!


دسیسه ها و توطئه های سیا، پنتاگون و وزارت خارجه علیه ملت ایران در مجلس نمایندگان آمریکا از حمایت یکپارچه و قوی برخوردار است و تمامی ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس محمدکاظم انبارلویی در یادداشتی تحت عنوان حرکت از نو! نوشت: 1- پنجشنبه گذشته اعضای مجلس نمایندگان آمریکا مصوبه ای را در حمایت از اغتشاش و آشوب در ایران و حمایت از اراذل و اوباش و تجزیه طلبان به تصویب رساندند.

این مصوبه 420 رأی موافق و فقط یک رأی مخالف داشت.

قانون گذاران آمریکایی از هر دو حزب دموکرات و جمهوری خواه در صفحات شخصی خود در توییتر از این مصوبه حمایت کردند! این مصوبه نشان می دهد که دسیسه ها و توطئه های سیا، پنتاگون و وزارت خارجه علیه ملت ایران در مجلس نمایندگان آمریکا از حمایت یکپارچه و قوی برخوردار است و تمامی ندارد.

این مصوبه در حالی صادر شده است که دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی آمریکا خبر از توفیق ملت ایران در عبور از فتنه جدید دادند.

بساط ضدانقلاب از کف خیابان جمع شده و دشمن مشغول محاسبه هزینه ها، تلفات و اشتباهات جدید خود است.

2- خداوند رحمت کند امام خمینی را یک وقتی در اوج شرارت آمریکا علیه ملت ایران فرمود: با چشمانی باز به دشمن خیره شوید و آنان را آرام نگذارید که اگر آرام گذارید، لحظه ای آرامتان نمی گذارند مصوبه مجلس نمایندگان آمریکا پس از عقب نشینی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرکت از نو!

حرکت از نو!