مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 23:302023-01-28فرهنگي

اکران 16 فیلم جشنواره فجر در خراسان جنوبی


معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از اکران 16 فیلم جشنواره فجر از 17 تا 23 بهمن ماه در دو سینمای بیرجند خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، سید علی زمزم، معاون امور هنری و سینمایی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در قالب چهل و هشتمین جشنواره فیلم فجر کشور و نهمین دوره نمایش فیلم های این جشنواره در سینماهای خراسان جنوبی از 17 تا 23 بهمن ماه، از 24 فیلم پذیرفته شده، 16 فیلم در دو سینمای بیرجند اکران می شود.

وی با بیان اینکه 16 فیلم مورد نظر برای نمایش عمومی در استان ها در نظر گرفته شده است، افزود: برای هر فیلم دو مجوز اکران در خراسان جنوبی صادر شده و همه این فیلم ها در هر دو سینمای فردوسی و بهمن بیرجند اکران می شوند.

زمزم در پاسخ به سئوالی پیرامون اکران فیلم های فجر در دیگر سینماهای شهرستان های استان، بیان کرد: از آن جایی که در زمان اکران فیلم های جشنواره فیلم فجر باید نماینده ای از تهران حضور داشته باشد و هزینه های که انجام این کار دارد، در سال جاری با نمایش فیلم های فجر در شهرستان ها موافقت نشده است.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در سال جاری بخش انتخاب تماشاگران تا این لحظه در مراکز استان ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکران 16 فیلم جشنواره فجر در خراسان جنوبی

اکران 16 فیلم جشنواره فجر در خراسان جنوبی