مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 23:152023-01-28حوادث

رقص مرگ با آهنگ شیطانی!


درگیری خونبار بین مهمانان جشن تولد مختلط در حالی با یک کشته و 4 مجروح به پایان رسید که پسری پس از مصرف مشروبات الکلی قصد تعرض شیطانی به دختر جوانی را داشت! به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، جوان 26 ساله ای که پنجم بهمن 1375 بر تارک شناسنامه اش نقش بسته بود تا روز تولد او را در گذر زمان یادآوری کند، شب جمعه گذشته دوستانش را به مهمانی جشنی فراخواند تا در غیاب اعضای خانواده اش به رقص و شادمانی بپردازند.

او مقدمات جشن تولد را با سفارش کیکی سیاه رنگ آغاز کرد و با نصب بادکنک های مشکی، منزل را آراست و میز پذیرایی رابا میوه و شیرینی تزیین کرد اما طولی نکشید که بطری های مشروبات الکلی هم در کنار تنقلات و بطری های دلستر و نوشابه خودنمایی کرد.

حالا دیگر بلندگوهای رقص نوردار هم آهنگ های شیطانی و مستی می نواختند تا این که مهمانان یکی پس از دیگری قدم در خانه ای گذاشتند که بوی خون گرفته بود.

عقربه های ساعت نیمه شب گذشته را به بامداد گره می زدند که فضای مختلط جشن تولد با صدای موسیقی و عربده کشی های برخی مهمانانی در هم آمیخت که هنوز مشغول پایکوبی بودند و استکان های شراب را سر می کشیدند.

در این میان اما محسن –گ حالت مستی به خود گرفت و چنین وانمود کرد که دیگر حال طبیعی ندارد و از خود بی خود شده است! او در همین شرایط ناگهان دست دختر جوانی را گرفت تا او را به درون اتاق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقص مرگ با آهنگ شیطانی!

رقص مرگ با آهنگ شیطانی!