مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 23:152023-01-28سياسي

«آبیک» در آینده نزدیک صاحب سینما می شود


سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبیک با اشاره به کلید زدن پروژه سینما در آبیک در آینده نزدیک، گفت: برنامه ای مدون وجود دارد که فضایی را در اختیار بخش خصوصی قرار دهیم تا با ظرفیت خصوصی سازی، - شهرستان آبیک دارای سینما شود.

مسعود میرزاپور در نشست با لطف الله سیاهکلی، نماینده قزوین، البرز و ابیک، گفت: خوشبختانه همگرایی و هماهنگی میان مسئولین استانی و شهرستانی در اجرای رویدادهای فرهنگی هنری و ارتقاء شاخص های این حوزه به وجود آمده است.

امیدواریم مجموع فعالیت ها و حمایت های سایر مسئولین، منجر به رضایتمندی مردم شود که رضایت خداوند سبحان را نیز در پی خواهد داشت.

وی به کلید زدن پروژه سینما در آبیک در آینده نزدیک اشاره کرد و افزود: برنامه ای مدون وجود دارد که فضایی را در اختیار بخش خصوصی قرار دهیم تا با ظرفیت خصوصی سازی، شهرستان آبیک دارای سینما شود.

میرزاپور بیان کرد: توجه به مناطق کم برخوردار، کادر سازی، توسعه آموزش های فرهنگی هنری و قرآنی، توجه به موضوعات فرهنگ عمومی، حمایت بیش از پیش مؤسسات تک منظوره و چند منظوره فرهنگی هنری و قرآنی، اهتمام به امر آموزش با محوریت آموزش جوانان و بانوان، اولویت های این دوره از فعالیت های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبیک است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«آبیک» در آینده نزدیک صاحب سینما می شود

«آبیک» در آینده نزدیک صاحب سینما می شود