مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 21:412023-01-28دانش

دانشجوی سمنانی در میان پژوهشگران برتر جهان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمدحسین احسانی، سرپرست معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه سمنان اظهار کرد: احمد حسینی بنده قرایی، از دانشجویان موفق دوره دکتری شیمی با گرایش تجزیه برای دومین سال پیاپی موفق شد در زمره پژوهشگران پراستناد یک دهم درصد برتر دنیا قرار گیرد.

سرپرست معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه سمنان ادامه داد: بر اساس گزارش اعلام شده از سوی مؤسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام(ISC)، 14 پژوهشگر ایرانی در زمره پژوهشگران پر استناد یک دهم درصد برتر دنیا در سال 2022 قرار گرفتند.

احسانی با بیان اینکه شرکت کلاریویت آنالیتیکس هر ساله به معرفی برترین پژوهشگران پر استناد دنیا (HCR) می پردازد، افزود: این پژوهشگران به نسبت جمعیت کل پژوهشگران حوزه علوم و علوم اجتماعی دنیا، یک در هزار یا به عبارتی یک دهم درصد برتر هستند.

سرپرست معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه سمنان خاطرنشان کرد: علاوه بر این، تمام فعالیت های علمی بین المللی 10 ساله اخیر پژوهشگر ازجمله تعداد مقالات، تعداد استنادها، تعداد مقالات پراستناد، تعداد استناد به مقالات پراستناد موردبررسی قرار گرفت و همچنین مسائلی نظیر رعایت اصول اخلاقی در پژوهش، رعایت میزان خوداستنادی در حد قابل قبول و نیز مقالات باز پس گیری شده نیز در این ارزیابی مؤثرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجوی سمنانی در میان پژوهشگران برتر جهان

دانشجوی سمنانی در میان پژوهشگران برتر جهان