مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 21:202023-01-28پزشكي

عدالت در آموزش محوری ترین سیاست در وزارت بهداشت است


دبیر عالی آموزش پزشکی عمومی وزارت بهداشت گفت: عدالت در آموزش محوری ترین سیاست در وزارت بهداشت است و در هرجایی که پتانسیل بالقوه وجود داشته باشد سعی شده است از آن پتانسیل استفاده عالی و کارآمد صورت گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، محمد ثابت عصر امروز در جریان بازدید تیم ارزیاب وزارت بهداشت از  استاندارد های کالبدی دوره پزشکی عمومی دانشکده علوم پزشکی ساوه اظهار کرد: گسترش آموزش عالی در شهرستان ساوه یکی از گام های اساسی توسعه در شهرستان است و دانشکده علوم پزشکی ساوه یکی از دانشگاه های سرآمد در این شهرستان است.

وی افزود: این گام مهم باعث رشد سایر دانشگاه ها و رشد و توسعه شهری نیز شده است و از طرفی دانشکده علوم پزشکی ساوه می تواند الگویی خوب برای سایر دانشگاه هایی باشد که همزمان با همین دانشکده شروع به اخذ مجوز پزشکی نموده اند.

این مقام مسئول در وزارت بهداشت با قدردانی از خیرین سلامت و گروه صنعتی شیشه کاوه خاطرنشان کرد: طبق بررسی ها و اظهار مسئولان تجهیزات پزشکی مورد نیاز خریداری و تهیه شده و زیرساخت ها تا 99 درصد ساخته و به بهره برداری خواهد رسیده است و این آمادگی وجود دارد که دانشکده علوم پزشکی ساوه بهمن ماه پذیرای دانشجویان پزشکی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدالت در آموزش محوری ترین سیاست در وزارت بهداشت است

عدالت در آموزش محوری ترین سیاست در وزارت بهداشت است