مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 20:452023-01-28بين الملل

قانونگذار اروپا: چرا اتحادیه اروپا در قبال کشتار فلسطینی ها سکوت کرده است؟


قانونگذار ایرلندی پارلمان اروپا از رویکرد دوگانه اتحادیه اروپا و بی تفاوتی به کشتار فلسطینی ها توسط نظامیان رژیم موقت صهیونیستی انتقاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، قانونگذار ایرلندی پارلمان اروپا روز شنبه در توییتی از رویکرد دوگانه اتحادیه اروپا و بی تفاوتی به کشتار فلسطینی ها توسط نظامیان رژیم موقت صهیونیستی انتقاد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمنابع خبری، میک والاس در توییتی نوشت: چه طور اتحادیه اروپا می تواند گزارش 2022 حقوق بشر و دموکراسی در جهان را بدون اشاره به آزار و اذیت و کشتار روزانه فلسطینی ها توسط دولت آپارتاید اسراییل بنویسد و هیچ اشاره ای به نسل کشی تحت حمایت غرب در یمن نداشته باشد.

چرا ما در انتقاد از خود به این حد گزینشی رفتار می کنیم ؟ نماینده جمهوری ایرلند در پارلمان اروپا چندی قبل نیز  در توییتی نوشت: تحریم ها کودکان را در سوریه می کشند.

چرا اتحادیه اروپا برده وار از فرمان امپریالیسم آمریکا که بهای گزافی برای حقوق بشر مردم سوریه دارد، پیروی می کند؟ والاس نوشت: 90 درصد سوری ها زیر خطر فقر زندگی می کنند.

بیشتر کودکان سوری یک وعده غذا می خورند.

گرما یک کالای مجلل شده است و کودکان از سرما، کمبود دارو و گرسنگی در حال جان دادن هستند؟ چند نفر از کودکان سوری باید بمیرند تا ما از این  سیاست استبدادی دست برداری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانونگذار اروپا: چرا اتحادیه اروپا در قبال کشتار فلسطینی ها سکوت کرده است؟

قانونگذار اروپا: چرا اتحادیه اروپا در قبال کشتار فلسطینی ها سکوت کرده است؟