مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 19:552023-01-28بين الملل

قدرت یابی مجدد سوریه در اتحاد با ایران و روسیه؛ چرا تل آویو و واشنگتن ناراحت اند؟


وبگاه اینترنتی شبکه «المیادین» در گزارشی نوشت که گذر سوریه از بحران جنگ طولانی مدت با کمک اتحاد تهران-مسکو و حمایت شان از دولت دمشق صورت گرفت و این دستاورد مهم در سایه مدیریت اقدامات ترکیه و محدودیت اهداف آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه محقق شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وبگاه اینترنتی شبکه المیادین در گزارشی تحلیلی نوشت که علی رغم مخالفت شدید آمریکایی ها با نزدیک شدن کشورهای منطقه و تاثیرگذاران در جنگ سوریه به دولت دمشق، شاخص های متعددی از همگرایی دیده می شود که اکثر طرف ها به استثنای رژیم صهیونیستی برای عادی سازی روابط با این کشور دنبال کرده اند.

این گزارش در پی آن است که پاسخ دهد آیا با گشایش در سیاست خارجی دمشق، آغاز بازسازی روابط و ایجاد یک محیط منطقه ای آرام برای تنش زدایی در منطقه غرب آسیا، آیا ما شاهد تغییر ماهیت بحران سوریه از طریق راه حل های سیاسی خواهیم بود یا خیر؟ در ادامه مشروح این گزارش تحلیلی را می خوانیم.

جنگ سوریه و مترصدان خارجی از جمله ترکیه جنگ سوریه با عواقب بزرگی که به دلیل درهم تنیدگی درگیری های بین المللی و منطقه ای و گسترش آن به محیط داخلی، باعث ایجاد شکاف بزرگی در جامعه سوریه شد؛ به ویژه پس از ضعیف شدن کنترل دولت سوریه بر مسیرهای مدیریت جامعه سوری.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدرت یابی مجدد سوریه در اتحاد با ایران و روسیه؛ چرا تل آویو و واشنگتن ناراحت اند؟

قدرت یابی مجدد سوریه در اتحاد با ایران و روسیه؛ چرا تل آویو و واشنگتن ناراحت اند؟