مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 19:552023-01-28اجتماعي

البرز با کمبود سرانه های فرهنگی مواجه است


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان البرز: سرانه مراکز فرهنگی در برخی مناطق البرز با کمبود مواجه است و آسیب های اجتماعی نیز بیش از گذشته خود را در این مناطق نشان می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، علی معدنی پور، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان البرز، در نشست تخصصی بررسی پروژه های عمرانی این اداره کل، درخصوص تکمیل پروژه های کتابخانه های عمومی در مناطق کم برخوردار استان، گفت: در صدد هستیم تا اعتبارات لازم برای تحقق این پروژه ها تخصیص شود.

معدنی پور با تاکید بر اینکه تکمیل پروژه های عمرانی نهاد کتابخانه ها و تسریع در اجرای آن ضروری است، افزود: در راستای تامین نیازهای فرهنگی مناطق کم برخوردار و توسعه عدالت اجتماعی در استان البرز یکی از اقداماتی که مورد تاکید استاندار البرز نیز هست ایجاد فضاهای فرهنگی در مناطق کم برخورداری است که با کمترین سرانه های فرهنگی در شهرستان های البرز مواجه هستند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان البرز با بیان اینکه سرانه مراکز فرهنگی در برخی مناطق بسیار پایین بوده و آسیب های اجتماعی نیز بیش از گذشته خود را در این مناطق نشان می دهد، تصریح کرد: امروز دستگاه های اجرایی استان اقدامات خود را بایست با پیوست فرهنگی و تعالی اجتماعی برنامه ریزی کنند و یکی از این پایگاه های فرهنگی کتابخانه های عمومی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

البرز با کمبود سرانه های فرهنگی مواجه است

البرز با کمبود سرانه های فرهنگی مواجه است