مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 19:402023-01-28اقتصادي

اتحادیه اصناف فارس قیمت گوشت قرمز را تعیین خواهد کرد


مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: گوشت قرمز قیمت مصوب تنظیم بازار ندارد از این رو بر اساس قانون اتاق اصناف و اتحادیه صنف فروشندگان این محصول می بایست به تعیین قیمت طبق آنالیز قیمتی که دارند مبادرت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، صمد رنجبری با اشاره به اینکه فرآیند تعیین قیمت بر اساس قیمت تولیدکننده و دام زنده در روز های آتی انجام می شود، تصریح کرد: قیمتی که تعیین می شود باید منصفانه باشد و در همه واحدها می بایست رعایت و از چند نرخی جلوگیری شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه در مدت اخیر شاهد افزایش قیمت گوشت قرمز بوده ایم، اظهار کرد: افزایش قیمت نهاده هایی که برای خوراک دام مصرف می شود و در نتیجه افزایش هزینه های تولید، به همراه کاهش عرضه دام برای ذبح به دلیل بارش های مناسب اخیر و امیدواری دامداران برای نگهداری دام ها، موجب افزایش قیمت گوشت قرمز شده که مختص استان فارس نیز نیست.

او با اشاره به اینکه قیمت تمام شده ی نهاده های دامی بیشتر تحت تاثیر بازارهای جهانی است، افزود: تولید داخلی نهاده ها کفاف نیاز واحد های دامی را نمی دهد لذا عمده ای از این نهاده ها به خصوص ذرت از خارج از کشور خریداری و وارد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتحادیه اصناف فارس قیمت گوشت قرمز را تعیین خواهد کرد

اتحادیه اصناف فارس قیمت گوشت قرمز را تعیین خواهد کرد