مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 19:302023-01-28سياسي

رویداد ملی فناورانه «تا ثریا» در دانشگاه گیلان برگزار می شود


مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعتی گیلان گفت: رویداد ملی فناورانه «تا ثریا» 10 بهمن ماه در دانشگاه گیلان برگزار می شود.

- رشت- مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعتی گیلان گفت: رویداد ملی فناورانه تا ثریا 10 بهمن ماه در دانشگاه گیلان برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر محمدرضا عابدی محزون عصر شنبه در نشست هم اندیشی صنعت و رسانه با اشاره به برگزاری رویداد ملی تا ثریا اظهار کرد: رویداد ملی فناورانه تا ثریا 10 بهمن ماه با حضور فناوران و صاحبان صنایع در دانشگاه گیلان برگزار می شود.

وی با اشاره به نیاز مردم به نوآوری و فناوری در امور مختلف افزود: نهادهای واسطه می توانند برای پاسخ به نیازهای مردم به عنوان تسهیل گر بین مردم و دولت نقش آفرین باشند و منابع و نیازها را با هم منطبق و با رشد تسهیل کننده، بستر پیش بینی و پیش برآوردسازی کنند.

مسئول شرکت پیشگامان توسعه دانش با بیان اینکه مجموعه پیشگامان بازوی اقتصاد دانش بینان مردمی است، تصریح کرد: سپاه یعنی مجموعه های مردمی که به دنبال تجاری سازی پاسخ های فناورانه است از این رو، مجموعه پیشگامان به کمک ظرفیت سرمایه گذاری و توافقات و تعاملاتی که با سایر مجموعه های پشتیبان و سرمایه گذار انجام داده این شرایط را فراهم کرده که مرحله تجاری سازی یعنی یک نمونه اولیه قابل تجاری سازی اصطلاحاً MVP بتواند مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد ملی فناورانه «تا ثریا» در دانشگاه گیلان برگزار می شود

رویداد ملی فناورانه «تا ثریا» در دانشگاه گیلان برگزار می شود