مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 19:252023-01-28سياسي

«خودباوری» باعث تولید پیچیده ترین تجهیزات دریایی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفتگو با برنامه «در هوای بهمن» رادیو انقلاب، - فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: خودباوری و اعتمادی که انقلاب اسلامی به ما داد، باعث شد تا بتوانیم پیچیده ترین تجهیزات دریایی را در نیروی دریایی ارتش تولید کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفتگو با برنامه در هوای بهمن رادیو انقلاب، اظهار داشت: اولین دستاوردی که انقلاب اسلامی ایران برای ما به ارمغان آورد و بیشترین استفاده را ما در حوزه نظامی و دریایی از آن بردیم، سربلندی و استقلال بود، که توانستیم روی پای خودمان ایستاده و به دستاورد های بزرگی برسیم.

وی افزود: قبل از انقلاب در حوزه دریایی، تجهیزات و آموزش نیرو های ما وابسته به خارج بود و مستشاران بودند که در ارتش حکمرانی می کردند؛ اما با پیروزی انقلاب مستشاران رفتند و این امر باعث ایجاد خودباوری در بدنه نیرو های ارتش شد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش ادامه داد: از همان ابتدا دشمن کمر به نابودی نظام جمهوری اسلامی بست و هدفش هم مردم بود، چون انقلاب ما از دل مردم برخاسته بود؛ بنابراین دشمنان پس از ناامیدی و شکست در جنگ هشت ساله، د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«خودباوری» باعث تولید پیچیده ترین تجهیزات دریایی شد

«خودباوری» باعث تولید پیچیده ترین تجهیزات دریایی شد