مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 19:102023-01-28سياسي

استاندار تهران: مهمترین مسئولیت فرمانداران رسیدگی به امور مردم است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علیرضا فخاری روز شنبه در دومین نشست معاونان استاندار، مدیران ستادی، فرمانداری و بخشداران استان تهران در حرم عبدالعظیم حسنی (ع) در شهرری که با حضور وزیر کشور برگزار شد، - استاندار تهران گفت: تعدد زیاد جلسات بیشترین زمان فرمانداران و مدیران را می گیرد که باید با اصلاح این روند، مهمترین مسئولیت و بیشترین زمان را صرف رسیدگی به امور مردم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علیرضا فخاری روز شنبه در دومین نشست معاونان استاندار، مدیران ستادی، فرمانداری و بخشداران استان تهران در حرم عبدالعظیم حسنی (ع) در شهرری که با حضور وزیر کشور برگزار شد، افزود: فرمانداری های شهرستان های استان تهران با مشکلات و مسائل متعددی مواجه هستند که حل بخشی از آن ها مستلزم تفویض اختیارات به فرمانداران است.

وی با اشاره به تعدد جلسات مختلف در سطح فرمانداری ها، یادآورشد: بیشترین زمان مدیران شهرستان ها در این جلسات سپری می شود که باید با ادغام و کاهش تعداد آنها، زمان کافی برای رسیدگی به امور جاری را نیز فراهم ساخت.

فخاری به گلایه برخی از فرمانداران از دستگاه های نظارتی اشاره کرد و اظهار داشت: گاه با وجود مصوبات و ابلاغیه های مختلف، درگیری با دستگاه های نظارتی بسیار زمان بر و انرژی بر است و از همین رو باید نسبت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار تهران: مهمترین مسئولیت فرمانداران رسیدگی به امور مردم است

استاندار تهران: مهمترین مسئولیت فرمانداران رسیدگی به امور مردم است