مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 19:102023-01-28سياسي

سامانه «مدیریت دانش شهرداری تهران» راه اندازی شد


رییس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران از آغاز به کار سامانه «مدیریت دانش شهرداری تهران» خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، محمدعلی الفت پور از آغاز به کار سامانه مدیریت دانش شهرداری تهران خبر داد و گفت: تجربیات کارکنان از دارایی های ارزشمند شهرداری تهران است که یکی از مهم ترین اقدامات برای حفظ آن ها راه اندازی سامانه مدیریت دانش است.

رییس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران خاطرنشان کرد: مدیریت دانش فرایندی است که به دنبال آن دانش و تجارب پنهان یک سازمان که به واسطه کارکنان آن سازمان طی سالیان متمادی و در فرایند کاری اندوخته شده و در هیچ جا ثبت نشده، ذخیره و نگهداری می شود تا سازمان بتواند در زمان مناسب از این بسته های دانشی و تجربی در راستای پیشبرد فعالیت ها و اهداف خود استفاده کند.

وی با بیان اینکه همکاران با ثبت تجارب خود در سامانه مدیریت دانش در مسیر ارتقاء شغلی قرار می گیرند، اظهار کرد: با ثبت تجربیات علاوه بر اینکه به توسعه فردی خود و ارتقای کمی و کیفی سازمانی کمک می کنند، با ارزیابی تجربیات و تأیید آن از سوی همکاران ارزیاب در مسیر ارتقای شغلی قرار می گیرند.

الفت پور خاطرنشان کرد: این سامانه علاوه بر امکان ثبت دانش، دارای صفحه انجمن های خبرگی براساس گروه های تخصصی 15 گانه شهرداری تهران با بیش از 100 زیر گرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه «مدیریت دانش شهرداری تهران» راه اندازی شد

سامانه «مدیریت دانش شهرداری تهران» راه اندازی شد