مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 19:102023-01-28سياسي

انتشار «اسطوره حاج قاسم» جدیدترین اثر سازمان تبلیغات


جدیدترین اثر انتشارات سازمان تبلیغات اسلامی با عنوان اسطوره حاج قاسم و بازسازی هویت ملی ایرانیان روانه بازار نشر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس حجت الاسلام احمد رهدار ، عضو مؤسس مؤسسه مطالعات و تحقیقات غرب شناسی از شخصیت های علمی است که اولین کتاب در مورد حاج قاسم سلیمانی به نام عقل سرخ را در چهلمین روز شهادت این شهید به رشته تحریر درآورد.

وی تاکنون مجموعه کتاب هایی در مورد حاج قاسم به نام شبهات جبهه مقاومت، موانع جبهه مقاومت، رقیبان جبهه مقاومت، زمینه های تاریخی گفتمان مقاومت در جهان اسلام و زمینه های گفتمان مقاومت در ایران را به رشته تحریر درآورده است.

راهدار در گفتگو با فارس درباره کتاب اسطوره حاج قاسم و بازسازی هویت ملی ایرانیان ، تازه ترین اثر نشر بین الملل سازمان تبلیغات اسلامی می گوید: حاج قاسم شخصیتی دوست داشتنی است که می شود آن را از زوایای مختلف موردمطالعه قرارداد و اهمیت این کتاب در این است که تلاش کرده حاج قاسم را به نظریه تبدیل کند و به دور از کتب دیگر که تنها به خاطرات حاج قاسم می پردازند، این کتاب سعی کرده حاج قاسم را در قالب یک نظریه با تأکید بر هویت ملی تحلیل کند.

این در حالی است که نویسنده به خواننده این اجازه را می دهد که از سطح حاج قاسم فراتر رفته و با استناد بر مبانی و چارچوب های حاج قاسم به زمان های دی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار «اسطوره حاج قاسم» جدیدترین اثر سازمان تبلیغات

انتشار «اسطوره حاج قاسم» جدیدترین اثر سازمان تبلیغات