مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 18:352023-01-28سياسي

رسانه نقش مهمی در تبیین دستاوردهای نظام و انقلاب برعهده دارد


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: یکی از مجموعه هایی که در تبیین دستاوردهای نظام و انقلاب نقش مهمی برعهده دارد رسانه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امرالله حسنی عصر شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه یکی از مجموعه هایی که می توانند در تبیین این دستاوردها نقش داشته باشند، رسانه ها هستند، گفت: اطلاع رسانی به موقع برای مشارکت مردم و تقویت حضور مردم در مراسم دهه فجر و فراهم سازی زمینه نقش آفرینی خودجوش مردم برای برنامه های دهه فجر از اقداماتی است که انتظار می رود رسانه ها انجام دهند.

وی افزود: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی، انعکاس هوشمندانه دستاوردهای انقلاب اسلامی در زمینه افزایش آگاهی عمومی، هماهنگی و فعال کردن بخشی از رسانه های مکتوب و غیرمکتوب هم کمک کاری برای انعکاس اخبار خواهد بود.

حسنی افزود: جمهوری اسلامی ایران یک پدیده منحصر به فرد است و انقلاب های متعددی در دنیا اتفاق افتاده است اما کمترین انقلابی است که در سالگرد آن همچنان شور و شوق وجود داشته باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه برای گرامی داشت سالروز انقلاب اسلامی هر سال بیش از پیش شاهد حضور پر شور مردم هستیم، گفت: انقلاب اسلامی مقدمه ای برای تمدن بزرگ اسلامی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه نقش مهمی در تبیین دستاوردهای نظام و انقلاب برعهده دارد

رسانه نقش مهمی در تبیین دستاوردهای نظام و انقلاب برعهده دارد