مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 18:302023-01-28سياسي

قالیباف: اجلاس الجزایر، فرصت خوبی درراستای توسعه روابط و وحدت کشورهای اسلامی است


رییس مجلس شورای اسلامی، پیش از سفر به الجزایر، گفت: امیدوارم از این فرصت 2 روزه، استفاده لازم را در راستای توسعه روابط و وحدت بین کشورهای اسلامی ببریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی پیش از سفر به اجلاس سران مجالس کشورهای اسلامی در الجزایر، در نشست خبری که در فرودگاه مهرآباد تهران برگزار شد، گفت: به دعوت رییس مجلس الجزایر،  به مناسبت برگزاری هفدهمین کنفرانس همکاری ها بین کشورهای سازمان همکاری های اسلامی به الجزایر سفر خواهیم کرد.

قالیباف افزود:  45 کشور اسلامی عضو، در این کنفرانس شرکت می کنند و بیش از 40 پارلمان در این کنفرانس حضور دارند و بیش از 20 نفر از رؤسای مجالس در این کنفرانس شرکت می کنند و بدون شک این کنفرانس از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

مخصوصاً که محور بحث، جهان اسلام و چالش های نوسازی و توسعه در جهان اسلام است.

وی اظهار کرد: موضوعی که به صورت ابتکاری در این کنفرانس مطرح خواهم کرد، جهان اسلام، هم بستگی برای صلح و توسعه پایدار است.

طبیعتاً این فرصتی است که ما در اختیار داریم تا روابط چندجانبه با کشورهای حاضر در این اجلاس و به صورت مخصوص روابط 2 جانبه بین ایران و الجزایر، گسترش یابد و امیدوارم از این فرصت 2 روزه، استفاده لازم را در راستای توسعه روابط و وحدت بین کشوره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف: اجلاس الجزایر، فرصت خوبی درراستای توسعه روابط و وحدت کشورهای اسلامی است

قالیباف: اجلاس الجزایر، فرصت خوبی درراستای توسعه روابط و وحدت کشورهای اسلامی است