مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 18:302023-01-28اجتماعي

فعالیت 186 دوربین ثبت تخلف در شهر کرج


در راستای افزایش پهنه نظارت ترافیکی شهری از طریق دوربین ها و به منظور مدیریت ترافیک و کاهش آلودگی هوا تعداد دوربین های نظارتی و ثبت تخلف سطح شهر به 186 دستگاه رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، مهرداد کیانی، شهردار کرج، در جمع اصحاب رسانه، با اشاره به اینکه سیاست مدیریت شهری اجرای شهر هوشمند بوده، گفت: در این راستا معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری کرج با نصب 9 دوربین نظارتی، 6 دوربین پلاک خوان و سه دوربین ثبت تخلف سرعت، طی سال جاری که همزمان با دهه فجر فعالیت خود را آغاز می کنند، توانسته تعداد دوربین های نظارتی را به 186 دستگاه برساند.

شهردار کرج با اشاره به تکمیل زیرساخت های اجرای طرح LEZ(کاهش) در سطح شهر عنوان کرد: 6 دوربین ثبت تخلف پلاک خوان که علاوه بر ایمنی معابر منجر به کاهش تصادفات می شود، به دوربین های شهر اضافه شده است.

کیانی هدف از اجرای این طرح را کاهش آلایندگی در سطح شهر کرج دانست، چراکه بیشترین درصد آلایندگی هوا ناشی از تردد و آلایندگی دود خودروها در سطح شهر بوده که با اجرای طرح کاهش می یابد.

وی همچنین به تشریح عملکرد شهرداری در نصب دوربین های ثبت تخلف سرعت پرداخت و افزود: نصب این دوربین ها در محل هایی صورت گرفته که آمار تصادفات بالا بوده و در نقاطی که سامانه نصب و راه اندازی شده است، آمار مذکور کاهش چشمگیری داش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 186 دوربین ثبت تخلف در شهر کرج

فعالیت 186 دوربین ثبت تخلف در شهر کرج