مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 18:272023-01-28سياسي

برای تخصیص کامل 3 درصد بودجه فرهنگی در دانشگاه ها مصر هستیم


معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: تلاش های بسیاری صورت گرفته تا از مجموع بودجه آموزش عالی کشور، سه درصد به صورت کامل به حوزه های فرهنگی اختصاص پیدا کند و رؤسای دانشگاه ها موظف به تخصیص این بودجه هستند.

- معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: تلاش های بسیاری صورت گرفته تا از مجموع بودجه آموزش عالی کشور، سه درصد به صورت کامل به حوزه های فرهنگی اختصاص پیدا کند و رؤسای دانشگاه ها موظف به تخصیص این بودجه هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علی خطیبی در پنجاه و هشتمین اجلاس معاونان فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی کشور که در مشهد برگزار شد، اظهار کرد: از ابتدا، تکلیف وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به معاونت اداری، مالی و مدیریت منابع این بوده که به بخش فرهنگی توجه ویژه شود و این تأکید به حدی بود که حتی مقرر شد تا 3 درصد بودجه دانشگاه ها متمرکز بر برنامه های فرهنگی باشد.

وی افزود: دلیل این دستور، این بود که اگر شما برای سرفصل های فرهنگی هزینه نکنید، مجبور می شوید که خیلی زود برای سرفصل های دیگری چندین برابر بیشتر هزینه کنید.

نمونه این ماجرا را در مسئله اغتشاشات اخیر مشاهده کردیم؛ همین که تعطیلی بیش از دوساله دانشگاه ها به خاطر کرونا، شرایطی را رقم زد که پس از تحم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای تخصیص کامل 3 درصد بودجه فرهنگی در دانشگاه ها مصر هستیم

برای تخصیص کامل 3 درصد بودجه فرهنگی در دانشگاه ها مصر هستیم