مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 18:102023-01-28سياسي

1500 دانشجوی اردبیلی به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می شوند


یک هزار و 500 دانشجوی اردبیلی از 15 اسفندماه همزمان با سراسر کشور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسماعیل چمنی ظهر عصر شنبه در جلسه قرارگاه مرکزی راهیان نور دانشجویی استان اردبیل با بیان اینکه طرح راهیان نور یک حرکت عظیم فرهنگی است، اظهار کرد: یک هزار و 500 دانشجوی اردبیلی همزمان با سراسر کشور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می شوند.

وی افزود: برنامه ریزی برای حضور دانشجویان در اردوهای راهیان نور انجام شده و این اردوها برای دانشجویان پسر از 15 اسفندماه و برای دانشجویان دختر از 18 اسفندماه آغاز و به مدت 7 روز ادامه خواهد داشت.

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور دانشجویی استان اردبیل با بیان اینکه علی رغم وجود محدودیت های مالی، توجه به حوزه فرهنگی اولویت اصلی دانشگاه محقق اردبیلی است، افزود: تلاش ما برگزاری نتیجه بخش و آبرومند این برنامه است.

چمنی با بیان اینکه طبق برنامه ریزی های انجام شده امسال بهترین برنامه های معنوی و فرهنگی در راهیان نور برای دانشجویان اجرا خواهد شد، افزود: امیدواریم در این سفر معنوی مسئولان نیز دانشجویان را همراهی کنند.

وی افزود: تبیین رشادت ها و فداکاری های شهدا، جانبازان، آزادگان، ایثارگران و رزمندگان جنگ تحمیلی را از اهداف اصلی اردوهای راهیان نور است که در این ارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1500 دانشجوی اردبیلی به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می شوند

1500 دانشجوی اردبیلی به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می شوند