مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 18:102023-01-28اقتصادي

«بیکاری» خلخال را خالی از سکنه می کند


بیکاری و نبود اشتغال پایدار در خلخال این شهر را در آینده ای نزدیک خالی از سکنه می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیدجواد یحیی زاده بعدازظهر شنبه در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان خلخال با اعلام این خبر اظهار کرد: بیکاری و نبود اشتغال اصلی ترین عامل عدم تمایل به ازدواج و فرزندآوری در نسل جوان جنوب استان اردبیل است.

وی با اشاره به اینکه مسئولان باید در راستای رفع محرومیت زدایی و ایجاد اشتغال در این منطقه چاره اندیشی کنند، خاطرنشان کرد: انجام اقدامات مقطعی برای توسعه اشتغال راهگشا نیست و باید ایجاد واحدهای تولیدی بزرگ اشتغال پایدار را برای جوانان منطقه رقم زد.

فرماندار خلخال با اشاره به اینکه در سال جاری یک هزار و 500 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات تسهیلاتی تبصره 16 قانون بودجه برای ایجاد اشتغال به این شهرستان تخصیص یافته است، گفت: 17 هزار میلیارد ریال اعتبار تسهیلات اشتغالزایی از محل بند ج تبصره 16 قانون بودجه سال جاری در اختیار استان اردبیل قرار گرفته که سهم خلخال از این اعتبار یک هزار و300 میلیارد ریال به صورت ثابت و 200 میلیارد ریال به صورت شناور بوده است.

یحیی زاده پرداخت 60 درصد از سهم تسهیلات اشتغالزایی این شهرستان را در حوزه خوداشتغالی و 40 درصد را سهم کارفرمایان برای جذب بیکاران در واحدهای تولیدی اعلام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«بیکاری» خلخال را خالی از سکنه می کند

«بیکاری» خلخال را خالی از سکنه می کند