مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 18:002023-01-28ورزشي

زیدان از بین چهار تیم دست به انتخاب می زند


رادیو فرانسه بایرن مونیخ را هم به جمع مشتریان زیدان اضافه کرد و این مربی سرشناس از بین بایرن، رئال، یوونتوس و پاری سن ژرمن تیم بعدی خود را انتخاب می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از RMC، پیش بینی می شد که زین الدین زیدان بعد از جام جهانی قطر هدایت تیم ملی فوتبال فرانسه را برعهده بگیرد.

عملکرد خوب فرانسه با دیدیه دشان باعث شد تا فدراسیون فوتبال این کشور قرارداد دشان را تمدید کند و این مربی باتجربه به حضورش در نیمکت خروس ها ادامه دهد.

طبق اعلام رادیو RMC فرانسه، بایرن مونیخ هم به جمع مشتریان زیدان اضافه شده است و در صورت ناکامی این تیم در لیگ قهرمانان اروپا این احتمال زیاد است که زیدان به عنوان سرمربی جدید بایرن انتخاب شود.

گزینه اصلی و مورد علاقه زیدان برای بازگشت به مستطیل سبز رئال مادرید است و این چهره محبوب و سرشناس فرانسوی علاقه زیادی دارد که برای سومین بار هدایت رئال را برعهده بگیرد که فعلا باتوجه به عملکرد خوب تیم با کارلو آنچلوتی این انتقال بعید است.

از یوونتوس و پاری سن ژرمن به عنوان دیگر مشتریان زیدان سخن به میان می آید و او از بین رئال، یوونتوس ، بایرن مونیخ و پاری سن ژرمن دست به انتخاب خواهد زد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیدان از بین چهار تیم دست به انتخاب می زند

زیدان از بین چهار تیم دست به انتخاب می زند