مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 17:452023-01-28سياسي

پیشرفت کشور باعث خشم دشمنان از انقلاب شده است


امام جمعه اصفهان با اشاره به وسعت زیاد مناطق کویری استان گفت: با تدابیر فاخرو همت بلند دولتمردان می توان ازاین فرصت خدادادی در جهت راه اندازی نیروگاه های خورشیدی و تولید برق به نفع کشور بهره برد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان در دیدار با رییس سازمان اداری و استخدامی کشور و هیأت همراه ضمن تبریک ایام رجبیه اظهار کرد: حضور دولتمردان برای افتتاح پروژه ها در استان اصفهان خاصه در مباحث تولید برق و راه اندازی نیروگاه های خورشیدی بسیار مغتنم و ارزشمند است.

وی با بیان اینکه استان اصفهان 106 هزار کیلومتر مربع وسعت دارد که بالغ بر سه چهارم این استان را مناطق کویری تشکیل داده است گفت: گرچه این مناطق قابل کشت و زرع نیستند ولی می تواند با تدابیر و اندیشه فاخر و همت بلند دولتمردان به فرصتی بی نظیر در تولید برق براساس نیروگاه های خورشیدی تبدیل و این امر کمکی به مردم و کشور شود.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با اشاره به اینکه در ابتدای انقلاب اسلامی ظرفیت تولید برق کشور تنها 7 هزار مگاوات بوده است، تصریح کرد: اما امروز این ظرفیت به عدد قابل توجه 82 هزار مگاوات رسیده است که جای تشکر از همه دولت ها دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت کشور باعث خشم دشمنان از انقلاب شده است

پیشرفت کشور باعث خشم دشمنان از انقلاب شده است