مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 17:152023-01-28سياسي

آتش زدن قرآن کریم نهایت ذلت دشمنان در برابر دین اسلام را نشان می


مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قم گفت:آتش زدن قرآن نهایت ذلت دشمنان برابر اسلام را نشان می دهد و آنان قادر به جلوگیری از نفوذ اسلام در جهان نیستند که دست به این حرکات زبون می زنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین عباس اسکندری در مراسم افتتاحیه چهل و پنجمین دوره مسابقات معارف قرآن کریم، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه اظهار داشت: گروه مارکسیست قبل از پیروزی انقلاب اسلامی مدعی تحول در جامعه جهانی بود و در این راستا مبارزه و مقابله با نظام سرمایه داری را مطرح می کرد؛ اما آنان دین را افیون جامعه می دانستند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قم ابراز داشت: انقلاب اسلامی خط بطلانی بر افکار کسانی که دین را جدا از سیاست می دانستند کشید و اثبات کرد که دین می تواند جامعه جهانی را اداره کند.

وی بیان داشت: دین در تمامی عرصه ها حرف برای گفتن دارد و بعد از انقلاب اسلامی تفکرات مارکسیستی در این کشور رخت بربست.

حجت الاسلام اسکندری با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بیان داشت: شهدای ما توانستند با رشادت و مجاهدت خود برگ زرینی بر اوراق دینداری در این کشور بیافزایند.

دین موجب تحرک و پیشرفت جوامع خواهد شد مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان اینکه دین موجب تحرک و پیشرفت جوامع خواهد شد ابراز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش زدن قرآن کریم نهایت ذلت دشمنان در برابر دین اسلام را نشان می

آتش زدن قرآن کریم نهایت ذلت دشمنان در برابر دین اسلام را نشان می