مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 16:412023-01-28سياسي

توقیف لنج های صیادی غیرمجاز در خوزستان


کامران شریفی، سرپرست یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات خوزستان از آغاز طرح عملیاتی حافظ در سطح آبهای دریایی استان خبر داد و اظهار کرد: تعداد 4 فروند لنج صیادی در جریان اجرای طرح عملیاتی چند مرحله ای حافظ در خوزستان توقیف شدند.

وی افزود: در راستای برخورد با تخلفات صیادی به ویژه صید به روش ترال در سطح آب های دریایی استان خوزستان، طرح عملیاتی چند مرحله ای حافظ با مشارکت همه پایگاه های تابعه این یگان در صیدگاه ها و زیستگاه های آبزیان در  آب های ساحلی، سرزمینی و همجوار برنامه ریزی شروع شده است.

شریفی عنوان کرد: این طرح تا پایان سال ادامه دارد و در اولین مرحله ی اجرا نیروهای یگان طی گشت دریایی در منطقه دهانه اروند رود موفق شدند تعداد 4 فروند لنج صیادی را توقیف و تعداد 24 نفر را به اتهام صید غیر مجاز به روش ترال دستگیر کنند.

وی افزود: در جریان بازرسی از شناورهای یادشده تعداد 4 دستگاه ترال و مقدار تقریبی یکهزار و 400 کیلوگرم انواع محصولات دریایی (ماهی و میگو) کشف و ضبط شد.

سرپرست یگان حفاظت آبزیان شیلات خوزستان با بیان اینکه پرونده های تخلفات صیادی برای متهمان تشکیل و آماده معرفی به مرجع قضایی و کمیسیون رسیدگی به تخلفات صیادی است، عنوان کرد: امید است در مراحل دیگر اجرای این طرح بتوان با متخلفان برخورد قاطعی صورت گرفته و منابع آبزی را بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف لنج های صیادی غیرمجاز در خوزستان

توقیف لنج های صیادی غیرمجاز در خوزستان