مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 16:352023-01-28سياسي

سایت همراه در روستای محمد آباد از توابع شهرستان دشتی ایجاد شد


مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر گفت:پس از درخواست های مردمی درخصوص عدم پوشش مناسب در روستای محمد آباد سایت همراه در این روستای از توابع شهرستان دشتی ایجاد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی سملیان ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از درخواست های مردمی درخصوص عدم پوشش مناسب در روستای محمد آباد و پس از بررسی صورت گرفته توسط کارشناسان این اداره کل و با ایجاد سایت همراه در این روستا، مشکلات مردمی در حوزه ارتباطات برطرف شد.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر افزود: محمد آباد، روستایی از توابع شهرستان دشتی با 687 خانوار و جمعیت 2 هزار و 256 نفر است که با ایجاد سایت در این روستا، روستای بوحیری با 328 خانوار و جمعیت هزار و 70 نفر نیز تحت پوشش ارتباطی قرار گرفته است.

سملیان اظهار کرد: سایت محمد آباد با تکنولوژی 3G / 4G طراحی، نصب و راه اندازی شد.

وی خاطرنشان کرد: توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات روستایی، می تواند سبب توانمندسازی و تاثیرگذاری آگاهانه این قشر از جامعه، در توسعه پایدار روستایی و روند توسعه کشور شود.

وی یادآور شد: ICT در روستا منجر به توانمندسازی درابعاد گوناگونی چون آموزش، بهداشت، بازاریابی و داد و ستد، درآمد، گردشگری، بهره وری و غیره می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سایت همراه در روستای محمد آباد از توابع شهرستان دشتی ایجاد شد

سایت همراه در روستای محمد آباد از توابع شهرستان دشتی ایجاد شد