مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 16:252023-01-28اقتصادي

افتتاح و کلنگ زنی 35 پروژه آب و فاضلاب گلستان طی دهه فجر


مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب گلستان از افتتاح و کلنگ زنی 35 پروژه این شرکت با اعتباری بالغ بر 165 میلیارد تومان برای پنج شهر و 35 روستا همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ایرج حیدریان بعدازظهر شنبه در نشست خبری فجر گلستان اظهار کرد: با افتتاح و کلنگ زنی 35 پروژه در دهه فجر 210 هزار خانوار با جمعیتی بالغ بر 79 هزار نفر از نعمت آب شرب پایدار، سالم و بهداشتی و همچنین طرح های فاضلاب بهره مند می شوند.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان افزود: 35 پروژه این شرکت با اعتباری بالغ بر 165 میلیاردتومان برای پنج شهر و 35 روستا همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر کلنگ زنی یا افتتاح می شود.

وی گفت: حفر و تجهیز سه حلقه چاه آب شرب، اجرای مهندسی مجدد 12 حلقه چاه، احداث 6 باب مخزن ذخیره به حجم 510 متر مکعب، اجرای 80 کیلومتر خطوط انتقال و شبکه توزیع آب، بهسازی دو دهنه چشمه و حصارکشی و محوطه سازی سه باب تاسیسات از پروژه های قابل افتتاح این شرکت در این ایام خواهد بود.

حیدریان اظهار کرد: اجرای عملیات شبکه جمع آوری فاضلاب به طول 20 کیلومتر در شهرهای گرگان و گنبد کاووس از پروژه های قابل کلنگ زنی این شرکت در بخش فاضلاب بوده که امیدواریم بتوانیم با تخصیص به موقع اعتبارات شاخص بهره مندی استان گلستان از این طرح افزایش یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح و کلنگ زنی 35 پروژه آب و فاضلاب گلستان طی دهه فجر

افتتاح و کلنگ زنی 35 پروژه آب و فاضلاب گلستان طی دهه فجر