مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 16:202023-01-28دانش

برگزاری نشست دبیران انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور


نشست دبیران انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با حضور مدیر فرهنگی چهارشنبه پنجم بهمن ماه در دفتر مدیر فرهنگی برگزار شد.

- نشست دبیران انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با حضور مدیر فرهنگی چهارشنبه پنجم بهمن ماه در دفتر مدیر فرهنگی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، در این نشست، دبیر انجمن های علمی به بیان دغده ها، پیشنهادات در خصوص ارتقاء سطح فعالیت انجمن ها و برنامه هایی جهت ایجاد انگیزه بین علاقمندان به عرصه علم و فناوری و مشکلات هزینه کردهای مالی هر انجمن پرداختند.

همچنین در ادامه مدیر فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه جندی شاپور اهواز ضمن تسلیت شهادت امام هادی علیه السلام گفت : در این نشست دبیران انجمن های علمی دانشجویی برنامه های ترم جاری خود را اعلام کردند که این امر نشان از ایده های نوآورانه و علمی فرهنگی در محتوای برنامه ها قابل تامل و مشهود است.

در پایان این جلسه پس از بحث و بررسی راهکارهایی برای تسریع در روند پرداخت هزینه کردهای برنامه های گذشته و آینده و همچنین به بررسی ساختاری جهت امتیاز بندی انجمن های علمی و اردوهای جهادی پرداخته شد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نشست دبیران انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور

برگزاری نشست دبیران انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور