مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 16:102023-01-28سياسي

گره گشایی از پرونده کثیرالشاکی رامک خودرو


رییس کل دادگستری استان تهران از پرداخت 44 میلیارد تومان به شکات و مالباختگان پرونده کثیرالشاکی موسوم به «رامک خودرو» خبر داد.

- رییس کل دادگستری استان تهران از پرداخت 44 میلیارد تومان به شکات و مالباختگان پرونده کثیرالشاکی موسوم به رامک خودرو خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از میزان، نشست شورای معاونان دادگستری کل استان تهران با حضور علی القاصی رییس کل دادگستری استان تهران، علی صالحی دادستان تهران و معاونان رییس کل در سالن ولایت مجتمع قضایی امام خمینی(ره) برگزار شد.

علی القاصی، رییس کل دادگستری استان تهران در این نشست ضمن گرامی داشت ماه رجب المرجب، به اهمیت برنامه ریزی برای اداره موفق هر مجموعه اشاره کرد و گفت: اگر محور اقدامات در هر مجموعه ای مبتنی بر برنامه باشد، قطعا در آن مجموعه توفیقات قابل توجهی حاصل خواهد شد و اهداف ترسیم شده به خود شکل عملی خواهد گرفت.

رییس کل دادگستری استان تهران در ادامه همچنین بر ضرورت پیگیریمطلوب و اثرگذار مصوبات جلسات از سوی مدیران واحدهای قضایی تاکید کرد.

پرونده های کثیرالشاکی و کثیرالخواهان یکی از چالش های اصلی دادگستری کل استان تهران است وی در بخش دیگری از سخنان خود از پرونده های کثیرالشاکی و کثیرالخواهان به عنوان یکی از چالش های اصلی دادگستری کل استان تهران یاد کرد و گفت: عدم اقدام ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گره گشایی از پرونده کثیرالشاکی رامک خودرو

گره گشایی از پرونده کثیرالشاکی رامک خودرو