مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 16:052023-01-28اقتصادي

الزام صنعتگران به بازچرخانی پساب از راهکارهای جبران کمبود منابع آبی زرندیه


سرپرست فرمانداری شهرستان زرندیه افزایش ظرفیت دانشگاهی و تقویت بهره وری علمی در قالب ارتباط موثر با صنعت و کشاورزی، خروج کامل از کشاورزی سنتی، - ایسنا/مرکزی سرپرست فرمانداری شهرستان زرندیه افزایش ظرفیت دانشگاهی و تقویت بهره وری علمی در قالب ارتباط موثر با صنعت و کشاورزی، خروج کامل از کشاورزی سنتی، الزام صنعتگران به بازچرخانی پساب را از جمله راهکارهای جبران بخشی از کمبود منابع آبی در شهرستان دانست.

ابوالقاسم مهری شنبه هشتم بهمن ماه 1401 در نشستی با خبرنگاران اظهار کرد: انقلاب با پشتوانه مردمی به پیروزی رسیده و اتصال آن به انقلاب جهانی حضرت مهدی(عج) نیاز به حضور مردم دارد.

وی گفت: دولت سیزدهم به عنوان دولت کار و کرامت به دنبال اجرای اقداماتی برای تقویت اعتماد عمومی و ارائه خدمات صادقانه و دلسوزانه به مردم است.

وی از رسانه ها به عنوان سفیران همیشه بیدار آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به جامعه یاد کرد و افزود: حضور مستمر رسانه ها در جلسات موجب انعکاس خدمات دولت به مردم خواهد شد.

در طول عمر با برکت انقلاب خدمات زیادی به مردم انجام شده است و حجم خدمات صورت گرفته در طول انقلاب به هیچ وجه قابل مقایسه با دوران ستمشاهی و قبل از انقلاب ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الزام صنعتگران به بازچرخانی پساب از راهکارهای جبران کمبود منابع آبی زرندیه

الزام صنعتگران به بازچرخانی پساب از راهکارهای جبران کمبود منابع آبی زرندیه