مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 16:002023-01-28سياسي

حل مشکلات رشت در گرو مدیریت واحد شهری است


نماینده مردم رشت و خمام در مجلس با بیان اینکه مشکلات حوزه شهری مربوط به یک بخش نیست، گفت: حل مشکلات در گرو مدیریت واحد شهری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید علی آقازاده ظهر شنبه در دیدار با شهردار و اعضای شورای شهر رشت با بیان اینکه مشکلات حوزه شهری مربوط به یک بخش نیست، گفت: مدیریت واحد شهری حائز اهمیت است و همه سازمان ها و ادارات باید همکاری و همپوشانی و هم افزایی برای ارائه خدمات شهری داشته باشند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اینکه هنر شهرداری و همه مسئولان این است که مدیران اجرایی استان را در کنار نمایندگان قرار دهند، ادامه داد: این کار اثرگذاری اقدامات را افزایش می دهد.

وی با بیان اینکه حل مسائل استان گیلان در حال پیگیری و اجرایی شدن است، افزود: دولت امروز مدعی حل مسئله پسماند و آب شرب روستایی که یک معضل ملی است، بوده و اگر وحدت رویه داشته باشیم نتایج اثرگذاری حاصل می شود.

آقازاده نسقی سازان را بزرگترین مشکل شهرداری اعلام کرد و بیان داشت: برخی افراد دلال و سودجو برخلاف قانون کار می کنند و برای مردم و شهرداری ها مشکل ایجاد می کنند لذا به جای مردم بی گناه باید مقابل چنین سودجویانی بایستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکلات رشت در گرو مدیریت واحد شهری است

حل مشکلات رشت در گرو مدیریت واحد شهری است