مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 15:452023-01-28سياسي

نگاه به عملکرد برخی شوراها و دهیاری ها منفی است


فرماندار قزوین با بیان اینکه شفافیت عامل مهمی برای توسعه روستاها است، گفت: در حال حاضر نگاه به عملکرد برخی شوراها و دهیاران روستا منفی و همراه با بی اعتمادی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، عباس کاظمی در نشست شوراهای روستاهای میانبر، کورانه، شینقر و رشتقون که در دفتر فرماندار برگزار شد، تصریح کرد: عملکرد شورای روستا و دهیاران بسیار دارای اهمیت است، عملکردهای غلط گذشته باعث شده است یک دیوار بی اعتمادی به وجود بیاید، عملکرد شوراهای روستا باید به گونه ای باشد که این نگاه که شورای روستا به بنگاه معاملات املاک تبدیل شده است تغییر کند و همه بدانند دهیاران و اعضای شورا به دنبال ارتقای جایگاه روستاها هستند.

فرماندار قزوین اظهار کرد: در حوزه عمرانی روستا دو بخش خرد و کلان داریم که حوزه خرد قابل برنامه ریزی در سطح شهرستان است، بخشداری ها می توانند در حوزه خرد، ظرفیت های موجود را شناسایی کنند، در همین زمینه اولویت ها باید با نگاه عدالت محور در جهت سرمایه گذاری و تقویت اقتصاد مردم به کار گرفته شود.

وی با اشاره به مسائل کلان عمرانی، یادآور شد: مسیر عبوری از این روستاها، مسیر اصلی قزوین به الموت با تمام ویژگی های جمعیت شناختی است، وقتی در قزوین ساخت وساز محدود شود این مناطق به دلیل نزدیکی به شهر برای سکونت مورد توجه قرار می گیرند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه به عملکرد برخی شوراها و دهیاری ها منفی است

نگاه به عملکرد برخی شوراها و دهیاری ها منفی است