مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 15:452023-01-28دانش

همکاران صنعتی برتر در حوزه ارتباط با جامعه و صنعت معرفی شدند


معاون پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از معرفی 65 همکار صنعتی برتر در حوزه جامعه و صنعت در سال 1401 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم، رسالت اصلی دانشگاه ها، پژوهشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور در تحقق اقتصاد مقاومتی، رفع نیازها و مشکلات داخلی و بی نیاز کردن کشور از وابستگی علمی و تخصصی است.

این موضوع تنها از طریق گسترش منطقی و سیستماتیک ارتباط دانشگاه، پژوهشگاه و مراکز آموزش عالی با جامعه و صنعت امکان پذیر خواهد بود.

دکتر پیمان صالحی در این خصوص عنوان کرد: با توجه به نقش پژوهش و تاثیرگذاری دانشگاه ها، پژوهشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور در توسعه جوامع، لزوم ارتباط این سازمان ها با همکاران صنعتی و دستگاه های اجرایی از اهمیت بالایی برخوردار است.

در همین راستا و برای توسعه بیش از پیش فعالیت های مشترک با همکاران صنعتی و دستگاه های اجرایی در سال 1401، تعداد 65 همکار صنعتی از دانشگاه ها و پژوهشگاه های کشور به عنوان همکاران صنعتی برتر انتخاب و از آنها تقدیر شد.

همچنین جهت مستندسازی تجارب این همکاران، کتابی نیز با عنوان همکاران صنعتی و اجرایی برتر در همکاری با دانشگاه ها و پژوهشگاه های کشور از سوی دفتر ارتباط با جامعه و صنعت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سال 1401 منتشر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاران صنعتی برتر در حوزه ارتباط با جامعه و صنعت معرفی شدند

همکاران صنعتی برتر در حوزه ارتباط با جامعه و صنعت معرفی شدند