مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 15:302023-01-28اقتصادي

53 پروژه بخش کشاورزی در زنجان افتتاح می شود/ اشتغالزایی برای 700 نفر


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: 53 پروژه بخش کشاورزی و یک طرح کلنگ زنی که در مجموع با اعتبار یک هزار 31 میلیارد تومان همزمان با ایام الله دهه فجر در استان افتتاح خواهد شد.

- روح الله حسنی، رییس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان امروز در گفت وگو با خبرگزاری فارس در زنجان با اشاره به ا فتتاح پروژه ها در ایام مبارک دهه فجر اظهار داشت: 53 پروژه بخش کشاورزی و یک طرح کلنگ زنی در مجموع با اعتبار یک هزار 31 میلیارد تومان همزمان با ایام الله دهه فجر دراستان افتتاح خواهد شد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه این تعداد پروژه باعث اشتغالزایی بیش از 700 نفر می شود، تصریح کرد: در بخش صنایع کشاورزی 10 مورد، تولیدات گیاهی 9 مورد(گلخانه ای)، تولیدات دامی 6 پروژه است که در مجموع 25 پروژه سرمایه ای در سطح استان افتتاح خواهد شد.

وی به پروژه های عمرانی که در ایام دهه فجر افتتاح خواهد شد اشاره کرد و ابراز داشت: پروژه های عمرانی هم 25 مورد که بیشترین این ها در آب و خاک است.

حسنی با بیان اینکه 3 پروژه اعم از بند رسوب گیری، کنترل سیلاب و آبخوانداری در بخش منابع طبیعی افتتاح می شود، ادامه داد: همچنین طرح احداث کانال بتنی انتقال آب در شهرستان ماهنشان کلنگ زنی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

53 پروژه بخش کشاورزی در زنجان افتتاح می شود/ اشتغالزایی برای 700 نفر

53 پروژه بخش کشاورزی در زنجان افتتاح می شود/ اشتغالزایی برای 700 نفر