مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 15:302023-01-28سياسي

مدیران یک شرکت بورسی توسط سازمان بورس سلب صلاحیت شدند


مدیر پیگیری تخلفات سازمان بورس گفت: در پی دریافت گزارش تخلف یکی از شرکت های تحت نظارت سازمان بورس، رسیدگی انضباطی نسبت به پرونده در دستور کار مراجع رسیدگی به تخلفات سازمان بورس قرار گرفت و مدیران یک شرکت بورسی سلب صلاحیت شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از سنا ، سمیه سادات آقامیری مدیر پیگیری تخلفات سازمان بورس گفت : پیرو ارسال گزارش تخلف یکی از شرکت های تحت نظارت سازمان بورس به معاونت حقوقی سازمان، رسیدگی انضباطی نسبت به پرونده در دستور کار مراجع رسیدگی به تخلفات سازمان بورس و اوراق بهادار قرار گرفت.

بر همین مبنا مدیران شرکت جهت ارائه توضیحات به جلسه کمیته رسیدگی به تخلفات دعوت شدند.

سمیه سادات آقامیری گفت: با توجه به شدت تخلفات واقع شده، هیات تخلفات سازمان بورس اقدام به صدور رای مبنی بر سلب صلاحیت مدیران وقت شرکت، اعم از مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره از تصدی سمت مدیریت در کلیه ناشران اوراق بهادار، نهادهای مالی و تشکل های خودانتظام به مدت چهار سال و همچنین پرداخت جریمه نقدی تا میزان سقف مقرر برای تخلفات مذکور، نمود.

آقامیری افزود: با توجه به عدم پذیرش دفاعیات مطروحه و متعاقباً احراز وقوع تخلف، با ارجاع پرونده به هیات رسیدگی به تخلفات، هیات مذکور با توجه به شدت تخلفات واقع شده، اقدام به صدور رای مبنی بر سلب صلاحی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران یک شرکت بورسی توسط سازمان بورس سلب صلاحیت شدند

مدیران یک شرکت بورسی توسط سازمان بورس سلب صلاحیت شدند