مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 15:252023-01-28اقتصادي

وزیر کشور: 1.5 میلیون تُن آرد مازاد در کشور توزیع می شود


حداقل 1.

5 میلیون تُن آرد مازاد توزیع می شود اما بخشی از آرد نانوایی ها به صنف و صنعت منتقل و بخشی در گاوداری ها مصرف می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، احمد وحیدی وزیر کشور ظهر امروز در دومین نشست مشترک معاونین استاندار، مدیران کل ستادی، فرمانداران و بخشداران استان تهران که در حرم عبدالعظیم(ع) شهرری برگزار شد، با اشاره به موضوع تعدد شوراها، اظهار کرد: پیشنهادها در این باره ارائه و در صورت نیاز برخی شوراها با یکدیگر ادغام شود.

وحیدی ادامه داد: استان تهران نقطه ای است که می تواند با انعکاس به موقع موضوعات از سوی فرمانداری ها و بخشداری ها، محلی برای هشداردهی درباره مشکلات و البته ارائه راه حل ها باشد.

فرماندار و بخشدار باید با تمام توان در خدمت مردم باشد وی با تاکید بر اینکه سرمایه اجتماعی دولت وابسته به عملکرد نمایندگان دولت در استان ها و شهرستان ها است، عنوان کرد: بیش از مشکلات معیشتی و موضوعات دیگر، آنچه برای مردم و البته دولت مهم است اینکه فرماندار و بخشدار با تمام توان در خدمت مردم باشد و کرامت آن ها حفظ شود.

وزیر کشور تاکید کرد: مسؤولان حافظ و مجری قانون باشند و هر مسوولی در هر جایگاهی به وظایف خود عمل کند، همچنین هیچ موضوعی در سطح شهرستان ها از نگاه مدیران دور نمانده و برای مسائل مختلف چاره اندیشی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کشور: 1.5 میلیون تُن آرد مازاد در کشور توزیع می شود

وزیر کشور: 1.5 میلیون تُن آرد مازاد در کشور توزیع می شود