مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 15:252023-01-28بين الملل

پادشاه اردن: بن سلمان در حال توطئه علیه ما است


پادشاه اردن با اشاره به کوتای ناکام برادرش که با کمک مشاور ولیعهد سعودی انجام شد، بن سلمان را به تلاش برای توطئه علیه اردن و ممانعت از کمک های کشورهای عربی به امان متهم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه الاخبار چاپ لبنان، اردن سال ها است با شرایط بدی در سطوح مختلف به ویژه در سطح اقتصادی مواجه است و به نظر می رسد که این شرایط نتیجه تحریم اعلام نشده ای با مداخله آمریکا و عربستان و با هدف تحمیل دستورکار خاصی به اردن است.

دستورکاری که عبدالله دوم، پادشاه اردن یک سال قبل آشکارا در مقابل جمعی از چهره های رسانه ای اردن از آن سخن گفت و جارد کوشنر، داماد رییس جمهور سابق آمریکا را به تلاش برای اعمال آن متهم کرد، همچنین عبدالله دوم افشا کرد که محمد بن سلمان، ولیعهد سعودی در حال توطئه علیه اردن است و از کمک های کشورهای عربی برادر به اردن جلوگیری می کند.

اظهارات پادشاه اردن درباره وضعیت کشورش در تمامی سطوح اشاره دومنظوره ای به معامله قرنی دارد که کوشنر قصد تحمیل آن به امان را داشت و همچنین به کودتای ناکام شاهزاده حمزه، برادر پادشاه اردن اشاره دارد که با کمک باسم عوض الله، مشاور بن سلمان انجام شد، او که در حال حاضر در بازداشت مقامات اردنی است، حلقه اتصال میان ولیعهد سعودی و شاهزاده حمزه محسوب می شود، گرچه ریاض تلاش کرد مدرکی دال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پادشاه اردن: بن سلمان در حال توطئه علیه ما است

پادشاه اردن: بن سلمان در حال توطئه علیه ما است