مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 15:202023-01-28سياسي

جنگل های هیرکانی فاخرترین اثر طبیعی کشور است


رییس انجمن طبیعت گردی ایران از جنگل های هیرکانی به عنوان فاخرترین اثر طبیعی کشور یاد کرد و گفت: چهارمین کنفرانس علمی و تخصصی طبیعت گردی ایران به میزبانی مازندران برگزار می شود.

- فرید جواهرزاده در حاشیه امضای تفاهمنامه همکاری با منابع طبیعی غرب مازندران با اظهار اینکه کنفرانس های علمی این انجمن با نگاه تخصصی به موضوعات روز برگزار می شود، گفت: کنفرانس اول با موضوع توسعه فرهنگ گردشگری با حضور متخصصان وبیش از 50 سفیر برگزار شد و در کنفرانس دوم مخاطرات طبیعی مورد توجه قرار گرفت.

وی با اظهار اینکه کنفرانس سوم سال جاری با موضوع ژئوتوریسم و گردشگری با محوریت قشم برگزار شد، گفت: در کنفرانس چهارم نگاه ویژه ای جنگل، دریا و بیوتوریسم خواهیم داشت و جنگل های هیرکانی می تواند شاکله بیوتوریسم در شمال کشور باشد.

وی ادامه داد: جنگل های هیرکانی فاخرترین اثر طبیعی کشور به شمار می رود و هر اقدامی در راستای حفاظت از این عرصه ها ضروری به نظر می رسد از این رو کنفرانش چهارم در بهار سال آینده در مازندران برگزار می شود.

جواهرزاده از معرفی مهرداد خزایی سرپرست منابع طبیعی مازندران - نوشهر به عنوان رییس چهارمین کنفرانس طبیعت گردی خبر داد و گفت: این کنفرانس با محوریت بیوتوریسم، حفاظت تنوع زیستی و جنگل های هیرکانی به صورت علمی و تخصصی برگزار می شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگل های هیرکانی فاخرترین اثر طبیعی کشور است

جنگل های هیرکانی فاخرترین اثر طبیعی کشور است