مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 15:162023-01-28فرهنگي

سلسله نشست های «کتاب موزه» برگزار می شود


نشست نخست از سلسله نشست های «کتاب موزه»با هدف مرور آموخته ها، به اشتراک گذاشتن تجربه ها و به روزرسانی آگاهی ها در حوزه موزه و موزه داری در کاخ سعدآباد برگزار می شود.

- نشست نخست از سلسله نشست های کتاب موزه با هدف مرور آموخته ها، به اشتراک گذاشتن تجربه ها و به روزرسانی آگاهی ها در حوزه موزه و موزه داری در کاخ سعدآباد برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نشست نخست از سلسله نشست های کتاب موزه از ساعت 14 روز سه شنبه 11 بهمن 1401 با همکاری مجموعه فرهنگی، تاریخی سعدآباد و اداره کل موزه های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در سالن خلیج فارس واقع در موزه ظروف سلطنتی سعدآباد برگزار می شود.

این نشست در دو بخش مستقل برنامه ریزی شده است.

در نوبت نخست، مرتضی ادیب زاده، مدیر کل موزه ها به عنوان سخنران افتتاحیه به معرفی عمومی و بیان ضرورت برگزاری رویداد کتاب موزه میپردازد و سپس مهران نوروزی از موزه داران صاحب نظر در این حوزه با ارائه گزارشی از تاریخچه کتابشناسی موزه داری ایران به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت.

در بخش دوم نشست کتاب موزه با حضور سجاد باغبان، عضو هیئت علمی دانشگاه هنر اصفهان و دکتر یوسف منصورزاده، به عنوان مؤلف، به بازخوانی و بررسی کتاب مبانی موزه داری از انتشارات سازمان مطالعه و تدوین کتاب های علوم انسانی (سمت) پرداخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلسله نشست های «کتاب موزه» برگزار می شود

سلسله نشست های «کتاب موزه» برگزار می شود