مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 15:052023-01-28بين الملل

یک بام و دو هوای غرب؛ وقتی در قبال جان دیپلمات های ایرانی زبان به کام می گیرد


محکوم کنندگان حمله به سفارت جمهوری آذربایجان درتهران که بلافاصله و قبل از مشخص شدن ابعاد این قضیه به این حادثه واکنش نشان دادند، پیش از این در قبال جان دیپلمات های ایرانی و تهدیدات علیه آنها زبان به کام گرفته بودند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، روز جمعه هفتم بهمن ماه مهاجمی مسلح وارد سفارتخانه جمهوری آذربایجان در تهران شد که در پی آن یک دیپلمات این سفارتخانه کشته و دو تن دیگر هم زخمی شدند.

در همان دقایق اولیه فرد مهاجم توسط عوامل نیروی انتظامی دستگیر و در بازجویی های هدف از این اقدام را انگیزه شخصی خواند.

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه نیز شب گذشته در نشست خبری در محل بیمارستان شهدای تجریش برای عیادت از دو مجروح این حادثه گفت: یافته های همکاران ما در بخش قضایی و امنیتی تا این لحظه نشان می دهد حمله به سفارت جمهوری آذربایجان در تهران سازماندهی شده و تروریستی نبوده و اقدامی با انگیزه شخصی بوده است.

  ضارب در اظهاراتش با بیان اینکه فروردین ماه امسال همسرم به سفارت آذربایجان در تهران مراجعه کرده و دیگر به منزل مراجعه نکرده، گفت که در مراجعات مکرر به سفارت جمهوری آذربایجان در تهران هیچ پاسخی از آنها دریافت نکرده و تصور می کرده همسرش در سفارت حضور دارد و مایل به دیدار با وی نیست و به همین خاطر با اسلحه ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک بام و دو هوای غرب؛ وقتی در قبال جان دیپلمات های ایرانی زبان به کام می گیرد

یک بام و دو هوای غرب؛ وقتی در قبال جان دیپلمات های ایرانی زبان به کام می گیرد