مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 15:052023-01-28سياسي

برگزاری دوره تربیت طلاب قرآنی با عنوان «تبیان تا تبیین»


رییس سازمان دارالقرآن از برپایی دوره تربیت طلبه قرآنی با عنوان «تبیان تا تبیین» با هدف جذب و پرورش طلبه های مستعد جهت فعالیت در زمینه های قرآنی از سوی سازمان دارالقرآن کریم خبرداد.

- رییس سازمان دارالقرآن از برپایی دوره تربیت طلبه قرآنی با عنوان تبیان تا تبیین با هدف جذب و پرورش طلبه های مستعد جهت فعالیت در زمینه های قرآنی از سوی سازمان دارالقرآن کریم خبرداد.

حجت الاسلام علی تقی زاده، رییس سازمان دارالقرآن الکریم، ضمن بیان ضرورت جهاد تبیین، به عنوان یک فریضه قطعی و فوری پیش روی جامعه امروز در گفتگو با خبرنگار مهر ، گفت: تمامی افرادی که پیشگام جهاد تبیین هستند، بدون شک باید به معارف ناب دین مسلح شوند و طلاب باید از کنشگران اصلی این عرصه باشند.

رییس سازمان دارالقرآن الکریم گفت: در لبیک به ندای رهبری در جهاد تبیین و برای اقامه فعالیت های قرآنی، نیاز است در تمامی کشور، یک شبکه عظیم نیروی انسانی از طلاب به وجود آید.

وی افزود: در همین راستا سازمان دارالقرآن کریم با همکاری مرکز مدیریت حوزه های علمیه و معاونت تهذیب حوزه های علمیه سراسر کشور، دوره تربیت طلبه قرآنی با عنوان تبیان تا تبیین را با هدف جذب و پرورش طلبه های مستعد جهت فعالیت در زمینه های قرآنی و زمینه سازی برای لبیک به فریضه قطعی جهاد تبیین را برگزار می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دوره تربیت طلاب قرآنی با عنوان «تبیان تا تبیین»

برگزاری دوره تربیت طلاب قرآنی با عنوان «تبیان تا تبیین»