مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 15:002023-01-28سياسي

خانه ملت به تئاتر توجه می کند؟


حضور سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی در جشنواره تئاتر فجر سبب شد تا مدیران تئاتری بخشی از مشکلات این حوزه را با او در میان بگذارند و خواهان توجه هر چه بیشتر خانه ملت شوند.

- این نماینده هم بعد از شنیدن مسائل جامعه تئاتری قول داد تا برای حل این مشکلات نشست هایی با مدیران ارشاد تدارک ببیند و با تاکید بر اهمیت موضوع بودجه، تاکید کرد که برای ارتقای بودجه نیز تمام تلاش خود را به کار می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی چهل و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر ، سید نظام الدین موسوی، سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی شامگاه روز جمعه هفتم بهمن ماه با حضور در مجموعه تئاتر شهر ضمن دیدار با مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس مجموعه تئاتر به تماشای نمایش آلاء در تالار قشقایی نشست.

در این دیدار، کاظم نظری، مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با قدردانی از توجه نمایندگان مجلس شورای اسلامی به مقوله تئاتر، افزایش بودجه این هنر را یکی از مهم ترین ملزوماتی دانست که می تواند در مجلس شورای اسلامی مورد بررسی قرار بگیرد و موجب ایجاد شرایطی موثرتر برای اعتلای این هنر در کشورمان شود.

وی با ارائه گزارشی از روند برگزاری چهل و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر گفت: بنده و همکارانم در اداره کل هنر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه ملت به تئاتر توجه می کند؟

خانه ملت به تئاتر توجه می کند؟