مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 14:502023-01-28سياسي

صدور سند مالکیت برای 95 درصد از اراضی ملی به نام دولت


معاون قضایی رییس کل دادگستری استان تهران از صدور سند مالکیت به نام دولت برای بیش از 95 درصد از اراضی ملی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سومین نشست بررسی آخرین وضعیت اجرای قانون جامع حدنگار و صدور اسناد مالکیت اراضی دولتی در دادگستری کل استان تهران با حضور مرتضی تورک معاون قضایی رییس کل و رییس حوزه ریاست دادگستری کل استان تهران و تعدادی از نمایندگان ادارات مربوطه در سالن ولایت مجتمع قضایی امام خمینی (ره) برگزار شد.

مرتضی تورک معاون قضایی و جانشین رییس کل در شورای حفظ حقوق بیت المال در اراضی و منابع طبیعی استان تهران در این نشست اظهار کرد: تمام ادارات باید هر چه سریع تر نسبت به تعیین تکلیف و اخذ اسناد مالکیت اراضی دولتی به نام دولت جمهوری اسلامی ایران اقدام کنند.

تورک در خصوص طمع زمین خواران به اراضی ملی بیان کرد: اراضی ملی جزء بیت المال است که بلاتکلیفی و نداشتن سند این اراضی باعث شده تا زمین خواران چشم طمع به این اراضی دولتی داشته باشند و برای ادارات مربوطه و جامعه ایجاد مشکل کنند.

معاون قضایی رییس کل دادگستری استان تهران گفت: یکی از چالش ها و مشکلات در بخش زمین خواری این است که اراضی ملی در حریم شهرها قرار می گیرد و به دلیل مجاورت با شهرها مورد طمع بیشتر زمین خواران و سوء استفاده کنندگان است؛ در این رابطه با تشکیل کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور سند مالکیت برای 95 درصد از اراضی ملی به نام دولت

صدور سند مالکیت برای 95 درصد از اراضی ملی به نام دولت