مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 14:502023-01-28سياسي

پایان دوباره مهلت شهرداری برای اعلام اسامی ساختمان های ناایمن


پس از پایان یافتن مهلت یک هفته ای که عضو شورای شهر تهران به سازمان آتش نشانی برای انتشار لیست ساختمان های ناایمن داده بود هنوز این اسامی متشر نشده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهمن ماه بود که مهدی عباسی رییس کمیسون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران با حضور در یک برنامه تلویزیونی قول انتشار لیست ساختمان های ناایمن تهران را داد.

بر اساس اعلام این عضو شورای شهر تهران وظیفه آتش نشانی پایش ساختمان هاست و اگر لیست منتشر نشده مشکل از شوراست، و شهرداری موظف به بارگذاری لیست ساختمان های ناایمن در سامانه شفافیت است.

عباسی همچنین تاکید کرد که لیست به روز شده ساختمان های ناایمن را به صورت رسمی در روز شنبه 1 بهمن لیست منتشر و در اختیار خبرگزاری ها قرار می دهد.

پس از این اظهارات رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شهرداری تهران و با وجود آنکه عباسی طی نامه ای به رییس سازمان آتش نشانی شهرداری تهران خواستار انتشار لیست ساختمان های ناایمن شده بود اما بازهم لیست ساختمان های ناایمن در اختیار شورای شهر تهران قرار نگرفت و شهردار تهران نیز اعلام کرد که شهرداری این لیست را منتشر نخواهد کرد بلکه به دنبال این است که پرونده این ساختمان ها را ببندد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان دوباره مهلت شهرداری برای اعلام اسامی ساختمان های ناایمن

پایان دوباره مهلت شهرداری برای اعلام اسامی ساختمان های ناایمن