مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 14:402023-01-28سياسي

دانشجویان دانشگاه سوره با خانواده شهید عجمیان دیدار کردند


به همت بسیج دانشجویی دانشگاه سوره دیدار با خانواده شهید سید روح الله عجمیان با اهداء نقاشی چهره این شهید توسط دانشجویان این دانشگاه برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، به همت بسیج دانشجویی دانشگاه سوره در دومین دیدار ماهانه این تشکل با خانواده محترم شهدا، دیدار با خانواده شهید سیدروح الله عجمیان، از جمله شهدای مدافع امنیت، با حضور جمعی از دانشجویان سوره برگزار شد.

در این دیدار که در منزل شهید واقع در کمالشهر استان البرز برگزار شد تابلوی نقاشی چهره شهید عجمیان که هنر دستان تعدادی از دانشجویان دانشکده هنر دانشگاه سوره بود، تقدیم مادر این شهید بزرگوار گردید.

در این دیدار مادر و برادر شهید عجمیان به بیان خاطراتی از سیدروح الله پرداخته و از فعالیت های جهادی و خیرخواهانه او در ایام مختلف سال به ایراد سخن پرداختند.

در این دیدار جوادی، معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه، بر لزوم دیدارهای مستمر دانشجویان با خانواده معزز شهدا تاکید نموده و خلق آثار هنری با محتوای شهیدان انقلاب اسلامی را از وظایف هنرمندان و برکات راه آنان برشمردند.

همچنین حسام مدحت مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه سوره تولید آثار هنری با محتوای شهیدان را حاصل اندیشه اسلامی و تربیت انقلابی هنرمندان سوره دانست و اشاره کرد: که هنرمندان بسیج دانشجویی ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان دانشگاه سوره با خانواده شهید عجمیان دیدار کردند

دانشجویان دانشگاه سوره با خانواده شهید عجمیان دیدار کردند