مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 14:052023-01-28پزشكي

جزییات پوشش بیمه ای درمان دندان در مراکز بهداشتی اعلام شد


مدیرکل دفتر سلامت دهان و دندان وزارت بهداشت از گسترش پوشش بیمه ای خدمات دندان پزشکی و کاهش پرداخت از جیب مردم برای دریافت این خدمات خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزای فارس، زهرا سید معلمی، مدیرکل دفتر سلامت دهان و دندان وزارت بهداشت با اشاره به پیگیری های معاونت بهداشت وزارت بهداشت که منجر به دریافت مصوبه کاهش پرداخت از جیب مردم در خدمات دندان پزشکی از سوی هیات وزیران شده است، گفت: بر این اساس، ارائه خدمات دندان پزشکی در مراکز خدمات جامع سلامت در روستاها و شهرهای زیر 20 هزار نفر برای گروه های هدف، شامل مادران باردار و شیرده و کودکان زیر 3 سال، کودکان 3 تا 6 سال و کودکان 6 تا 14 سال رایگان بوده و برای سایر مردم تا سقف 65درصد کاهش داده شده است.

وی افزود: این خدمات، 22 ردیف خدمتی در دندان پزشکی، شامل ترمیم یا پرکردن دندان های شیری و دائمی، جرم گیری، فلورایددرمانی و شیارپوش (فیشورسیلنت) دندان های دائمی، کشیدن و پالپوتومی دندان ها و درمان پالپ زنده است.

مدیر کل دفتر سلامت دهان و دندان وزارت بهداشت همچنین با اشاره به اینکه سهم پرداختی مردم در خدمات دندان پزشکی در مراکز خدمات جامع سلامت در شهرها تا سقف 65درصد کاهش داده شده است، ادامه داد: تعرفه منتج به کاهش پرداخت از جیب مردم در شهرها و رایگان بودن خدمات در روستاها برای اجرا در سط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات پوشش بیمه ای درمان دندان در مراکز بهداشتی اعلام شد

جزییات پوشش بیمه ای درمان دندان در مراکز بهداشتی اعلام شد