مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 14:052023-01-28سياسي

بازدید اصحاب رسانه از پروژه های عمرانی شهرداری منطقه 3 زاهدان


اصحاب رسانه از پروژه های عمرانی، فضای سبز شهرداری، محلات قدیمی و اقدامات پهنه شمالی شهر زاهدان بازدید کردند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان اصحاب رسانه از پروژه های عمرانی، فضای سبز شهرداری، محلات قدیمی و اقدامات پهنه شمالی شهر زاهدان بازدید کردند.

زاهدان یکی از چندین کلانشهر ایران که مرکز استان پهناور سیستان و بلوچستان محسوب می شود و باتوجه به فعالیت های عمرانی که از سوی شهرداری این شهر در حال اجرا است اما باز هم شهروندان زاهدان در برخی نقاط مشکلاتی را دارند.

اما طی یک سال اخیر شورای شهر زاهدان با رویکرد توجه به نقاط حاشیه شهر بویژه پهنه شمالی شهر زاهدان اقدام به بازسازی، بهسازی، اجرای پروژه های عمرانی در این منطقه کرده است.

فاطمه راشکی، رییس کمیسیون عمرانی حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر زاهدان در این باره به خبرنگاران گفت: بهسازی و بازسازی پهنه شمالی اولویت شورای شهر و شهرداری زاهدان است تا در راستای اهداف نظام و منویات رهبر معظم انقلاب توسعه و آبادانی صورت گیرد.

رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر زاهدان گفت: تاکنون اقدامات بسیار زیادی در پهنه شمالی شهر زاهدان شامل آسفالت خیابان ها و معابر، پیاده روسازی، بهسازی، بازسازی و احداث پارک صورت گرفته اما مشکلات و محرومیت ها بسیار زیاد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید اصحاب رسانه از پروژه های عمرانی شهرداری منطقه 3 زاهدان

بازدید اصحاب رسانه از پروژه های عمرانی شهرداری منطقه 3 زاهدان