مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 14:052023-01-28سياسي

تقابل با تهاجم فرهنگی نیازمند ایجاد شور فاطمی و مهدوی در جامعه


نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر باشکوه کردن جشن های نیمه شعبان گفت: با شور فاطمی و مهدوی به جنگ با تهاجم فرهنگی و هجمه های دشمن رویم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی ظهر شنبه در جلسه شورای سیاست گذاری مهدویت استان با موضوع برنامه ریزی جشن های نیمه شعبان، ضمن تبریک ایام دهه فجر و روز 13 رجب، سالروز میلاد حضرت علی (ع) و ایام بعثت پیامبر و اعیاد شعبانیه، اظهار کرد: جریان مهدویت بسیار فراتر از آنچه تصور می کنیم است، از این رو باید برنامه های این مناسبت پرشور و باشکوه برگزار شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران خواستار پیگیری های جدی و قوی در حوزه مهدویت شد و گفت: در این مسیر در راستای بزرگداشت این وعده و موعودی که خدا آن را بزرگ شمرده است و ایده، آمال و امید تمام عالم است، هیچ چیز نباید غافل کننده باشد و باید کاری کنیم جریان مهدویت فراموش نشود.

امام جمعه ساری یادآور شد: هر وقت که شور و شعور انقلابی ما ضعیف می شود باید متوجه حادثه عاشورا و کربلا شویم و از آنجا شور و شعور انقلابی دریافت کنیم زیرا شور حسینی انقلاب اسلامی را پیروزی کرد و شور زینبی شش سال دفاع از حرم ما را پیش برد و پیروز کرد و سیاست های نظام سلطه را نقش بر آب کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقابل با تهاجم فرهنگی نیازمند ایجاد شور فاطمی و مهدوی در جامعه

تقابل با تهاجم فرهنگی نیازمند ایجاد شور فاطمی و مهدوی در جامعه