مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 14:002023-01-28سياسي

سپاه، سازنده اقتدار است/ بخشی از اقتدار سپاه در جبهه دفاعی اتفاق افتاده است


استاندار زنجان با بیان اینکه سپاه نه تنها پاسدار اقتدار کشور، بلکه سازنده اقتدار هم هست، گفت: بخشی از اقتدار سپاه در نظام جمهوری اسلامی، در جبهه دفاعی اتفاق افتاده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان؛ محسن افشارچی، استاندار زنجان ظهر امروز در کارگروه بسیج سازندگی سپاه با اشاره به وقایع اخیر و دشمنی هایی که با سپاه انجام شده و می شود، اظهار داشت: از سپاه به عنوان پاسدار اقتدار ایران اسلامی نام برده شده است اما به اعتقاد من، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نه تنها پاسدار اقتدار نظام جمهوری اسلامی است، بلکه سازنده آن اقتدار هم است.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه بخشی از اقتدار سپاه در نظام جمهوری اسلامی، در جبهه دفاعی اتفاق افتاده است اظهار داشت: با ساز و کاری که رخ داده آنچه که در حوزه دفاعی شاهد آن هستیم این است که دو ابر قدرت جهانی در حال التماس به ایران هستند و یکی از آنها تجهیزات می خواهد و دیگری اصرار دارد که ایران وارد این حوزه نشود.

  افشارچی با تاکید بر اینکه این مهم نشانگر این است که علاوه بر پاسداری از اقتدار کشور، اقتدار لازم در حوزه زیرساخت دفاعی کشور نیز ساخته شده است، تصریح کرد: این همان چیزی است که ما تحت عنوان استقلال از آن یاد می کنیم و انقلاب اسلامی هم بر پایه آن شکل گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه، سازنده اقتدار است/ بخشی از اقتدار سپاه در جبهه دفاعی اتفاق افتاده است

سپاه، سازنده اقتدار است/ بخشی از اقتدار سپاه در جبهه دفاعی اتفاق افتاده است